Dag 6

11 maart 2022 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vandaag qua weer een mindere dag, weinig zon en behoorlijk wat regen.

In de ochtend naar de supermarkt  geweest, en s middags in en om het huis. Wel toen het droog was aan het zwembad gezeten.

Rond 3uur/half4 klaargemaakt om uiteten te gaan. En wel naar de Visserij. Parkeren is geen probleem om die tijd, en bijna geen rij om binnen te komen. Grappig genoeg geen toeristen maar uitsluitend lokalen. De toeristen druppelen rond half5/5 uur binnen.

Ik ben een tafeltje gaan uitzoeken en Hans is gaan bestellen. Lekkere garnalen en natuurlijk de tonijn. Verder een portie frietjes en knoflooksaus. Wat een lekkere hapjes hebben ze daar. Na het eten rustig aan gedaan om van de locatie te genieten.

Daarna richting Willemstad voor een ijsje. Omdat het inmiddels weer plensde hebben er eerst onder de afdak langs de winkels gelopen. We liepen voorbij de Swatch winkel, alwaar ik een bijzondere zag in de kleuren van Curaçao\Willemstad. Een hartstikke leuk klokje, en de dame binnen had blijkbaar niets anders te doen want ze vond het heel gezellig met ons een praatje te maken haha.. toen we ons loswringde van haar, zijn we richting onze ijstent gelopen voor een bakje ijs.

Daarna richting huis gereden, alwaar we de avond op de veranda hebben doorgebracht.