Dag 8

13 maart 2022 - Willemstad, Nederlandse Antillen

De laatste volle dag op Curaçao. Vanmorgen was t redelijk weer en besloten naar het strand te gaan. Enkele kleine buitjes doorstaan maar tussendoor was het prachtig zonweer. Dus volop genoten. Tussen de middagen pannini met ham en kaas en lekkere cappuccino gedronken.

We waren van plan rond 4uur terug te gaan naar het huis, maar dat werd een half uurtje eerder omdat toen een giga bui losbarstte. In badkleding naar de auto en zitten op je handdoek.

Tot een uur of half6 lekker in en om het huis, gedoucht en aan getut. Daarna met Heidi en Hans naar Naffy Hut, een klein restaurantje aan het strand met een kleine super lekkere menukaart. Het eten was heerlijk, Hans een Naffy-Burger met friet en ik lekker een saté spies met rijst. Nou er kregen het haast niet op zoveel was het.

Daarna nog lekker op de veranda met Heidi en Hans gezellig gekletst en koffie gedronken. Een geslaagde dag en mooie afsluiting van een weekje vakantie.

Morgen weer naar huis. Vlucht staat er goed voor dus no worries. Wel zorgen dat we op ons paasbest eruit zien!